همدلی در قلب روش ارتباط شما در مواقع سخت است.
نویسنده: کارن فریدمن (نویسنده و متخصص ارتباطات تجاری)
پدرم میگفت مشکل داشتن مثل گیرکردن در تونل است. تنها راه خروج عبور از آن است. کلماتی که به نظر ساده میآید، اما توصیههای درستی برای زندگی شخصی ...
ارتباط مهربانانه در مقایسه با ارتباط خوب
بیاموزید که چگونه یک ارزیابی موثر و با ملاحظه ارائه دهید.
نویسنده: بن گاتمن (مشاور کسب و کار، مدرس و نویسنده)
شما پس از یک روز طولانی خسته به خانه میآیید، با دستانی پر از کیسههای مواد غذایی، و میبینید که دو نفر از همسایههایتان از ...
یادگیری یک مهارت جدید
فواید شروع
تسلط بر یک مهارت جدید میتواند رضایت شخصی و حرفهای را تقویت کند.
نویسنده: سارا مایر، توست مستر برجسته و مشاور راهبردی کسب و کار
آیا میخواهید یک زبان جدید یاد بگیرید؟ آیا به دنبال مدیریت پروژه یا تولید ویدئو هستید؟ شاید بخواهید مهارتهای باغبانی ...
بوروکراسی رقصان
چرا نظامهای تعالی و مدیریت کیفیت فراگیر (مثل ایزو ) در ژاپن جواب میده و اینجا گاها خیر؟
بسیاری از نظامهای مدیریتی در کشورمان از الگوهای ژاپنی الهام گرفته است (مثل ایزو). اما چرا اونجا جواب میده و اینجا گاها خیر؟ براش فرضیه دارم ...
گاو باشیم یا بوفالو؟!
✳️ یک افسانۀ انگلیسی میگوید که وقتی طوفان میآید هم گاوها و هم بوفالوها از قبل آمدن آن را حس میکنند. گاوها پشت به طوفان فرار میکنند و بوفالوها رو به طوفان!
✳️ دو استراتژی متفاوت برای فرار: گاوها سعی میکنند از محلی که طوفان در حال آمدن ...
چگونه یک موضوع سخنرانی انتخاب کنم؟
هرجا که تصمیم گرفتید موضوعی رو برای ارائه انتخاب کنید، جدای از اینکه پروژه درسی باشد، موضوعی برای مسابقات یا شرکت در جشنواره دانش آموزی، مخاطب شما دوستانتان باشند یا جمع بزرگتری از همسالانتان یا خانواده،برای انتخاب موضوع از قاعدهی زیر پیروی کنید تا همیشه ...
تجربه برند و تجربه مشتری
✅ تجربه برند در مقابل تجربه مشتری: تفاوت های واقعی
برند چهره یک شرکت است که مشتریان هنگام تعامل با آن می بینند، لمس و احساس می کنند. اما تجربه مشتری، احساس مشتریان در مورد تعاملاتشان است.
✳️ تجربه برند چیست؟
تجربه برند (BX) ...
۶ مرحله آسان برای ایجاد یک برنامه وفاداری مشتری
مقدمه
یک برنامه خوب وفاداری مشتری می تواند با بهبود بازده بودجه بازاریابی و فروش، سود قابل توجهی در درآمدهای تکرار خرید مشتری کسب و کار شما ایجاد کند.
در اینجا به چند نکته مهم اشاره میکنیم:
هزینه حفظ یک مشتری فعلی تا پنج برابر کمتر ...
مدل WIFI: پوشش سراسری اشتیاق سازمانی
تعلق سازمانی و تعلق خاطر افراد به سازمان از مسائلی است که اخیرا به آن توجه بیشتری شده است و به نظر میرسد فراتر از سایر موضوعات مطرح در سازمان بر کارایی و عملکرد افراد تأثیرگذار است. افرادی که اشتیاق سازمانی بالاتری دارند، احتمالا در ...
تفاوت میان مدیران فروش و رهبران فروش
هرچند عبارات رهبر فروش و مدیر فروش اغلب به جای هم و معادل یکدیگر بکار میروند، اما تفاوت بسیاری میان این دو نقش وجود دارد.
رهبران زیردستان خود را به سوی یک چشم انداز، راهبری و هدایت میکنند. آنها توانایی اثرگذاری، انگیزه بخشی، و ...
معرفی مدل SBI در ارائه بازخورد به کارکنان
بازخورد توسط کرت لوین از بنیانگذاران دانش تحول سازمانی از رشته مهندسی الکترونیک قرض گرفته شده و به معنی سیستمی برای اصلاح مسیر حرکت است. ارائه بازخورد به کارکنان تعاملی است که میتواند به افزایش انگیزه و بینش یا تحول و توسعه در زمینه دانش، ...
وقتی نیاز به عذرخواهی دارید
راه درست و نادرست جبران را بیاموزید.
نویسنده: ساندرا لی استوارت
عذرخواهی نباید آنقدر سخت باشد.
در راهرو به کسی برخورد می کنید. عذرخواهی میکنید.
دیر به مراسم شام نامزدی میرسید. میگویید متاسفم.
قهوه را روی فردی که کنار شما نشسته میریزید. میگویید واقعا متاسفم. ...