Loading...
  1. خانه
  2. مطالب و اطلاعیه ها

مطالب آموزشی

یادگیری یک مهارت جدید

فواید شروع تسلط بر یک مهارت جدید می‌تواند رضایت شخصی و حرفه‌ای را تقویت کند. نویسنده: سارا مایر، توست مستر برجسته و مشاور راهبردی کسب و کار آیا می‌خواهید یک زبان جدید یاد بگیرید؟ آیا به دنبال مدیریت پروژه یا تولید ویدئو هستید؟ شاید بخواهید مهارت‌های باغبانی ...

بوروکراسی رقصان

چرا نظامهای تعالی و مدیریت کیفیت فراگیر  (مثل ایزو ) در ژاپن جواب میده و اینجا گاها خیر؟ بسیاری از نظامهای مدیریتی در کشورمان از الگوهای ژاپنی الهام گرفته است (مثل ایزو). اما چرا اونجا جواب میده و اینجا گاها خیر؟ براش فرضیه دارم ...

گاو باشیم یا بوفالو؟!

✳️ یک افسانۀ انگلیسی می‌گوید که وقتی طوفان می‌آید هم گاوها و هم بوفالوها از قبل آمدن آن را حس می‌کنند. گاوها پشت به طوفان فرار می‌کنند و بوفالوها رو به طوفان! ✳️ دو استراتژی متفاوت برای فرار: گاوها سعی می‌کنند از محلی که طوفان در حال آمدن ...

چگونه یک موضوع سخنرانی انتخاب کنم؟

هرجا که تصمیم گرفتید موضوعی رو برای ارائه انتخاب کنید، جدای از اینکه پروژه درسی باشد، موضوعی برای مسابقات یا شرکت در جشنواره‌ دانش آموزی، مخاطب شما دوستانتان باشند یا جمع بزرگتری از همسالانتان یا خانواده،برای انتخاب موضوع از قاعده‌ی زیر پیروی کنید تا همیشه ...

تجربه برند و تجربه مشتری

✅ تجربه برند در مقابل تجربه مشتری: تفاوت های واقعی برند چهره یک شرکت است که مشتریان هنگام تعامل با آن می بینند، لمس و احساس می کنند. اما تجربه مشتری، احساس مشتریان در مورد تعاملاتشان است. ✳️ تجربه برند چیست؟ تجربه برند (BX) ...

۶ مرحله آسان برای ایجاد یک برنامه وفاداری مشتری

مقدمه یک برنامه خوب وفاداری مشتری می تواند با بهبود بازده بودجه بازاریابی و فروش، سود قابل توجهی در درآمدهای تکرار خرید مشتری کسب و کار شما ایجاد کند. در اینجا به چند نکته مهم اشاره می‌کنیم: هزینه حفظ یک مشتری فعلی تا پنج برابر کمتر ...

مدل WIFI: پوشش سراسری اشتیاق سازمانی

تعلق سازمانی و تعلق خاطر افراد به سازمان از مسائلی است که اخیرا به آن توجه بیشتری شده است و به نظر میرسد فراتر از سایر موضوعات مطرح در سازمان بر کارایی و عملکرد افراد تأثیرگذار است. افرادی که اشتیاق سازمانی بالاتری دارند، احتمالا در ...

تفاوت میان مدیران فروش و رهبران فروش

هرچند عبارات رهبر فروش و مدیر فروش اغلب به جای هم و معادل یکدیگر بکار میروند، اما تفاوت بسیاری میان این دو نقش وجود دارد. رهبران زیردستان خود را به سوی یک چشم انداز، راهبری و هدایت میکنند. آنها توانایی اثرگذاری، انگیزه بخشی، و ...

معرفی مدل SBI در ارائه بازخورد به کارکنان

بازخورد توسط کرت لوین از بنیانگذاران دانش تحول سازمانی از رشته مهندسی الکترونیک قرض گرفته شده و به معنی سیستمی برای اصلاح مسیر حرکت است. ارائه بازخورد به کارکنان تعاملی است که می‌تواند به افزایش انگیزه و بینش یا تحول و توسعه در زمینه دانش، ...

وقتی نیاز به عذرخواهی دارید

راه درست و نادرست جبران را بیاموزید. نویسنده: ساندرا لی استوارت  عذرخواهی نباید آنقدر سخت باشد. در راهرو به کسی برخورد می کنید. عذرخواهی می‌کنید.  دیر به مراسم شام نامزدی می‌رسید. می‌گویید متاسفم.  قهوه را روی فردی که کنار شما نشسته می‌ریزید. می‌گویید واقعا متاسفم.  ...

از طریق خود رهبری، شغل خود را ارتقا دهید

سه مرحله برای توانمندسازی خود نویسنده: جنیفر ال بلانک، توست مستر برجسته  گرگ ون بورسوم می‌گوید که هرگز قرار نبوده کاری انجام دهد. «معلم مهدکودکم پدر و مادرم را کنار کشید و گفت من دلیلی برای ترک این حرفه خواهم بود. در دبیرستان، مدیر مدرسه ...

نسخه‌ای برای نشست‌های سازنده

نشست‌های به خوبی برنامه ریزی شده‌ی باشگاه تجربه‌ی یادگیری را غنی می‌کند. نویسنده: جنیفر بلانک، توست مسترز برجسته  هسته‌ی اصلی تجربه‌ی توست مسترز هر عضو، نشست باشگاه است. همه‌ی ما بخش‌های مشترکی نظیر سخنرانی‌های در لحظه، سخنرانی‌های آماده و ارزیابی‌ها را داریم، با این حال ...